Zwrot/Wymiana/Reklamacja

1. Wymiana:

Jeśli zamówiony produkt na Ciebie nie pasuje możesz go wymienić! W ciągu 14 dni odeślij do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem, a my wymienimy go na inny.
Jak dokonać wymiany?

- Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, dostępny jest do pobrania tutaj ........
- Odpowiednio przygotuj towar do wysyłki (pamiętaj, że rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania!)
- Złóż zamówienie na wymianę, aby produkt był zarezerwowany właśnie dla Ciebie (napisz w uwagach zamówienia, że jest to wymiana!)
- Odeślij towar na nasz adres:

Firma handlowo-usługowa Sylwia Pigulak
ul. Małachowskiego 42
42-500 Będzin

Uwaga! Klient zobowiązany jest pokryć koszty przesyłki związane z wymianą. Należność związana z przesyłką lub ewentualna dopłata za towar regulowana jest przez przelew internetowy.

2. Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny! W ciągu 14 dni odeślij do nas produkt wraz z wypełnionym formularzem, a my zwrócimy Ci pieniądze!
Jak dokonać zwrotu?

- Wypełnij formularz zwrotu/wymiany, który dostępny jest do pobrania tutaj.....
- Odpowiednio przygotuj towar do wysyłki (pamiętaj, że rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania!)
- Odeślij towar na nasz adres

Firma handlowo-usługowa Sylwia Pigulak
ul. Małachowskiego 42
42-500 Będzin

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU >>

3. Reklamacja

Reklamacje rozpatrywane są na zasadach i w trybie określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176).
W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie formularza, który możesz pobrać na naszej stronie internetowej.
Prosimy włożyć do przesyłki informację, iż odesłany produkt to reklamacja.

Adres do wysyłki:

Firma handlowo-usługowa Sylwia Pigulak
ul. Małachowskiego 42
42-500 Będzin

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI >>

UWAGA!

-Podstawą do zwrotu lub reklamacji jest dowód zakupu.

-Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji lub zwrotu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny lub zwrotu dostępny na stronie www.efashionstudio.pl oraz dowód zakupu. Przesłanie innego formularza lub błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

-Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

NIP: 6252189566
REGON: 241056548
Zadzwoń do nas: +48 881601607
Napisz: sklep@efashionstudio.pl